10 de novembre del 2015

9 de novembre: de Dzonglha a Lobuche

Poc a poc seguim amb l'aclimatació a l'alçada i l'aproximació als nostres objectius.





Avui pel matí toca jornada curta. Caminem 3 hores i amb poc desnivell, la nostra muntanya de referència que es veu al fons és el Pumo Ri, de 7165 m., cim mític de la vall del Khumbu.




A la tarda hem anat a veure l'impressionant gelera del Khumbu, un caos de roca i gel de dimensions desproporcionades.




De cop i volta passem de veure la gelera i les muntanyes a ser atrapats per la boira!







6 comentaris:

  1. Hola Guapus!!!
    M'encanta el Blog, els paissatges son espectaculars i a vosaltres us veig molt bé i en forma
    A continuar igual i a gaudir de l'aventura
    Oju amb el gel no patineu que es molt traïdor!!!

    ResponElimina
  2. Impressionant la gelera!!!
    Si és demà quan toca el Kala Pattar, que tingueu molta, molta sort.
    Ànims campions!!!!

    ResponElimina
  3. Els paisatges, el cel, l'altitud, tot és impressionant! M'encanta la foto de la boira i em fa recordar que dèieu que dúieu 2 càmeres de fotos, una reflex i una altre analògica. Amb quina càmera feu les fotos? Ànims, pit i co..ons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les fotos són del mòbil, però la bateria amb fred no dura res.

      De moment la rèflex no falla, és la que va millor. La compacte del Joan amb fred fa el tonto. En Pemba m'ha dit que ell em portarà la rèflex amagada a la seva motxilla per poder fer fotos al cim si arribem, jo no la carrego segur. Avui al Kala Pattar m'ha costat massa esforç, entre la càmera i el termo ple són 2,5 quilos!

      Als mòbils els hi fallen les bateries, amb el fred no duren res.

      Elimina
  4. Hola nois. Quina flipada!!!!!
    És emocionant seguir-vos, saber de vosaltres i veure les fotos que pengeu. Continueu així, que us sentim més a prop!!!!
    I vigileu amb la boira, encara que segur que porteu unes ulleres especials, i podeu fer propaganda!!!!! Je, je i je.

    Petons

    Marc, Jan, Lluc i Gemma

    ResponElimina
  5. Hola nois, impressionant la gelera!!! Jo no m'hi poso ni boja!!!
    Tot i la boira, vosaltres endavant amb força. Preciosa l'última foto amb les siluetes.
    Kala Patar a la vista!!!
    Molts petons i fins aviat.
    Anna

    ResponElimina

Deixa'ns el teu comentari